منتخب دستاوردهای پژوهشی

davaei-ali_img

تجربه‌نگاری

شور شیرین: گفت‌وگو با علی دوایی؛ مدیر دبستان و متوسّطه‌ی اوّل نیکان

rahnmay-msywlan-payh-dr-algwy-srprsty-trbyty-danshamwzan-dr-mdrsh_img

دانش‌افزایی اولیا و مربیان

راهنمای مسئولان پایه (در الگوی سرپرستی تربیتی دانش‌آموزان در مدرسه)

faride-haddadian_img

تجربه‌نگاری

تأسیس مدرسه‌ی روشنگر به روایت فریده حدادیان

akbar-khajepiri_img

تجربه‌نگاری

دبستان شماره دو؛ گفت‌وگو با اکبر خواجه پیری

trbyt-dyny-w-antkhabgry-jaygah-hdayt-mrby-dr-antkhab-hay-shyh-mtrbyan_img

دانش‌افزایی اولیا و مربیان

تربیت دینی و انتخاب‌گری: جایگاه هدایت مربی در انتخاب های صحیح متربیان

tqwyt-dwstyhay-danshamwzan-dr-mdrsh_img

دانش‌افزایی اولیا و مربیان

تقویت دوستی‌های دانش‌آموزان در مدرسه

trbyt-jnsy-dr-mdrsh_img

مدیریت و راهبری مدرسه

تربیت جنسی در مدرسه

ba-danshamwzan-gftgw-ba-nadr-hryry_img

تجربه‌نگاری

با دانش‌آموزان: گفتگو با نادر حریری

arzyabi_img

دانش‌افزایی اولیا و مربیان

مدلی برای ارزیابی مدرسه (همراه با چک لیست جامع ارزیابی مدرسه)

pyadhsazy-ahdaf-trbyty-dr-mdrsh_img

مدیریت و راهبری مدرسه

وظایف سازمانی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی (مبتنی بر نظام معلم راهنمایی)

moshavere-asca22_img

دانش‌افزایی اولیا و مربیان

چارچوبی برای برنامه های مشاوره مدرسه

karbaschian-hossein_img

تجربه‌نگاری

همیشه همان: گفت‌وگو با محمّدحسین کرباسچیان؛ مدیر دبیرستان علوی

رویدادها

practical2_img
tarbyat-diny-entkhabgry_img
haya_img
palette_img

کارگاه پالِت

پایان یافت!

living-with-kid-courese_img

دوره زندگی با کودک

تماس بگیرید...

living-with-kid_img

تازه ترین اخبار

هم‌زمان با میلاد امام رضا علیه‌السلام، کتاب «راهنمای مسئولان پایه» بر روی کتاب‌خوان طاقچه قرار گرفت

آن‌چه مؤسسه تعالی نسل (متن) را بر آن داشت تا این کتاب را ترجمه و به همّت مؤسسه مدارس يادگيرنده منتشر کند، وجود تجربه مشابهِ استفاده از نظام سرپرستی دانش‌آموزان در برخي مدارس موفّق كشور است، كه بيش از نيم‌قرن…

سومین برنامه ماهانه فارغ‌التحصیلان دوره معلم‌راهنما

"چرا فرزندان ما پذیرای شبهات می‌شوند" جناب آقای دکتر محمد دولتی چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۲۰

دوره آموزشی مهارت‌های پایه معلم‌راهنما

امروزه در مدارسی که علاوه بر موفقیت تحصیلی شاگردان، خود را نسبت به پرورش و تربیت آنان نیز متعهد می دانند، معلم راهنما، محوری ترین عامل تربیتی ـ آموزشی گروهی از دانش آموزان است که عمدتاً مدیریت امور مختلف تک…