منتخب دستاوردهای پژوهشی

arzyabi_img

مدیریت و راهبری مدرسه

مدلی برای ارزیابی مدرسه (همراه با چک لیست جامع ارزیابی مدرسه)

adab-dokhtaran_img

فقه مدرسه

آداب بندگی (احکام نوجوانان)؛ ویژه دختران

feghh-porseshha_img

فقه مدرسه

پرسش‌های فقهی تعلیم و تربیت؛دفتر اول: مدیران مدارس و فعالان تربیتی

moshavere-asca22_img

مدیریت و راهبری مدرسه

چارچوبی برای برنامه های مشاوره مدرسه

davaei-ali_img

تجربه‌نگاری

شور شیرین: گفت‌وگو با علی دوایی؛ مدیر دبستان و متوسّطه‌ی اوّل نیکان

nezame-mozoat_img

مدیریت و راهبری مدرسه

نظام موضوعات مدرسه‌ای

akbar-khajepiri_img

تجربه‌نگاری

دبستان شماره دو؛ گفت‌وگو با اکبر خواجه پیری

emroozema_img

دانش‌افزایی

امروز ما فردای فرزندان ما

eghdampazhoohi_img

مدیریت و راهبری مدرسه

الگوی اقدام‌پژوهی مشارکتی

feghhe-madrese_img

فقه مدرسه

فقه مدرسه؛ الگوی تحلیل فقهی مسائل مدرسه

shenakht_img

معلم راهنمایی

روش‌های شناخت دانش‌آموزان در مدرسه

tanha-mahdi_img

تجربه‌نگاری

در مسیر تربیت: گفت‌وگو با مهدی تنها؛ مدیر دبیرستان احسان

رویدادها

barangikhtegi_img
dmr6_img
12_img

تازه ترین اخبار

هم‌زمان با میلاد امام رضا علیه‌السلام، کتاب «راهنمای مسئولان پایه» بر روی کتاب‌خوان طاقچه قرار گرفت

آن‌چه مؤسسه تعالی نسل (متن) را بر آن داشت تا این کتاب را ترجمه و به همّت مؤسسه مدارس يادگيرنده منتشر کند، وجود تجربه مشابهِ استفاده از نظام سرپرستی دانش‌آموزان در برخي مدارس موفّق كشور است، كه بيش از نيم‌قرن…

سومین برنامه ماهانه فارغ‌التحصیلان دوره معلم‌راهنما

"چرا فرزندان ما پذیرای شبهات می‌شوند" جناب آقای دکتر محمد دولتی چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۲۰

دوره آموزشی مهارت‌های پایه معلم‌راهنما

امروزه در مدارسی که علاوه بر موفقیت تحصیلی شاگردان، خود را نسبت به پرورش و تربیت آنان نیز متعهد می دانند، معلم راهنما، محوری ترین عامل تربیتی ـ آموزشی گروهی از دانش آموزان است که عمدتاً مدیریت امور مختلف تک…