منتخب دستاوردهای پژوهشی

feghh-porseshha_img

فقه مدرسه

پرسش‌های فقهی تعلیم و تربیت؛دفتر اول: مدیران مدارس و فعالان تربیتی

tanha-mahdi_img

تجربه‌نگاری

در مسیر تربیت: گفت‌وگو با مهدی تنها؛ مدیر دبیرستان احسان

faride-haddadian_img

تجربه‌نگاری

تأسیس مدرسه‌ی روشنگر به روایت فریده حدادیان

eghdampazhoohi_img

مدیریت و راهبری مدرسه

الگوی اقدام‌پژوهی مشارکتی

karbaschian-hossein_img

تجربه‌نگاری

همیشه همان: گفت‌وگو با محمّدحسین کرباسچیان؛ مدیر دبیرستان علوی

rahimian-moallemrahnama_img

معلم راهنمایی

روایت علیرضا رحیمیان از معلم‌راهنما در مکتب تربیتی دو استاد

akbar-khajepiri_img

تجربه‌نگاری

دبستان شماره دو؛ گفت‌وگو با اکبر خواجه پیری

shenakht_img

معلم راهنمایی

روش‌های شناخت دانش‌آموزان در مدرسه

emroozema_img

دانش‌افزایی

امروز ما فردای فرزندان ما

mohsen-kashani-vahid_img

تجربه‌نگاری

گفت‌وگو با استاد محسن کاشانی وحید

estedad-leila_img

دانش‌افزایی

مدلی برای راهنمایی معلمان در شناسایی و آموزش دانش آموزان مستعد در مدرسه

arzyabi_img

مدیریت و راهبری مدرسه

مدلی برای ارزیابی مدرسه (همراه با چک لیست جامع ارزیابی مدرسه)

رویدادها

barangikhtegi_img
dmr6_img
12_img

تازه ترین اخبار

هم‌زمان با میلاد امام رضا علیه‌السلام، کتاب «راهنمای مسئولان پایه» بر روی کتاب‌خوان طاقچه قرار گرفت

آن‌چه مؤسسه تعالی نسل (متن) را بر آن داشت تا این کتاب را ترجمه و به همّت مؤسسه مدارس يادگيرنده منتشر کند، وجود تجربه مشابهِ استفاده از نظام سرپرستی دانش‌آموزان در برخي مدارس موفّق كشور است، كه بيش از نيم‌قرن…

سومین برنامه ماهانه فارغ‌التحصیلان دوره معلم‌راهنما

"چرا فرزندان ما پذیرای شبهات می‌شوند" جناب آقای دکتر محمد دولتی چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۲۰

دوره آموزشی مهارت‌های پایه معلم‌راهنما

امروزه در مدارسی که علاوه بر موفقیت تحصیلی شاگردان، خود را نسبت به پرورش و تربیت آنان نیز متعهد می دانند، معلم راهنما، محوری ترین عامل تربیتی ـ آموزشی گروهی از دانش آموزان است که عمدتاً مدیریت امور مختلف تک…