دستاوردهای پژوهشی

  • همه گروه ها
  • تجربه‌نگاری
  • مدیریت و راهبری مدرسه
  • دانش‌افزایی
  • فقه مدرسه
emroozema_img

دانش‌افزایی

امروز ما فردای فرزندان ما

arzyabi_img

مدیریت و راهبری مدرسه

مدلی برای ارزیابی مدرسه (همراه با چک لیست جامع ارزیابی مدرسه)

feghh-porseshha_img

فقه مدرسه

پرسش‌های فقهی تعلیم و تربیت؛دفتر اول: مدیران مدارس و فعالان تربیتی

adab-pesaran_img

فقه مدرسه

آداب بندگی (احکام نوجوانان)

moshavere-asca22_img

مدیریت و راهبری مدرسه

چارچوبی برای برنامه های مشاوره مدرسه

eghdampazhoohi_img

مدیریت و راهبری مدرسه

الگوی اقدام‌پژوهی مشارکتی

faride-haddadian_img

تجربه‌نگاری

تأسیس مدرسه‌ی روشنگر به روایت فریده حدادیان

shenakht_img

دانش‌افزایی

روش‌های شناخت دانش‌آموزان در مدرسه

mashverat_img

دانش‌افزایی

مشورت و هدایت؛ جایگاه خرد جمعی در تربیت

rahimian-moallemrahnama_img

تجربه‌نگاری

روایت علیرضا رحیمیان از معلم‌راهنما در مکتب تربیتی دو استاد

adab-dokhtaran_img

فقه مدرسه

آداب بندگی (احکام نوجوانان)؛ ویژه دختران

akbar-khajepiri_img

تجربه‌نگاری

دبستان شماره دو؛ گفت‌وگو با اکبر خواجه پیری

تازه ترین اخبار

سومین برنامه ماهانه فارغ‌التحصیلان دوره معلم‌راهنما

"چرا فرزندان ما پذیرای شبهات می‌شوند" جناب آقای دکتر محمد دولتی چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۲۰

دوره آموزشی مهارت‌های پایه معلم‌راهنما

امروزه در مدارسی که علاوه بر موفقیت تحصیلی شاگردان، خود را نسبت به پرورش و تربیت آنان نیز متعهد می دانند، معلم راهنما، محوری ترین عامل تربیتی ـ آموزشی گروهی از دانش آموزان است که عمدتاً مدیریت امور مختلف تک…